DROP-IN

DROP-IN

Med drop-in klippkortet så får du gå på nedanstående pass. Du kan välja mellan fyspass & mixyoga.

Mixa och blanda som du vill mellan våra drop-in pass med yoga och fysisk träning.

ANMÄLAN KRÄVS DOCK INFÖR VARJE PASS.
(tidigast 1 vecka innan vald aktivitet och senast 4 timmar innan)

Du köper klippkort, läs mer under priser.

FYSPASS MÅNDAGAR: 16.40 – 17.30
YOGA MIX ONSDAGAR: 16.30 – 17.20
LUNCHYOGA TORSDAGAR: 11.30 – 12.15
FYSPASS FREDAGAR: 16.40 – 17.30

UNDER SOMMAREN HAR VI SOMMARTRÄNING & YOGA SE SCHEMA

YOGAMIX

Detta pass är en mix av olika yogaövningar från olika yogastilar och även med inslag av Qigong och Tai chi. Övningarna varierar stående, sittande och liggande. Detta är ett mjukt och inkännande pass, men kan innehålla lite utmanande och balanserande övningar. Största fokus ligger på andningen. Bra komplement till fysisk träning och andra träningsformer, då yogan förstärker de positiva effekterna av den träning eller idrott du håller på med. Du blir starkare, smidigare och mer medveten om dina styrkor och svagheter. Passar alla oavsett konditionsnivå och ålder.

FYSPASS/SOMMARTRÄNING

Ett fyspass är uppbyggt på så sätt att vi använder kroppen som vårt främsta verktyg. Redskap används i viss mån, men det är kroppviktsövningar som är basen. Den egna kroppen är vår främsta tillgång… Övningarna varieras under passet mellan fysisk styrka och kondition. Alla kan delta oavsett ålder, fysisk status och tidigare erfarenheter av träning. Du jobbar utifrån dina egna förutsättningar, men tillsammans i grupp med samma målbild, att utveckla sin egen kapacitet.

LUNCHYOGA (finns även som kurs)

Detta är ett skönt yogapass som tar dig bort en stund från dagens brus, stillar sinnet, sträcker ut och mjukar upp hela kroppen och framför allt axlar, rygg och nacke. Här får du en välbehövlig återhämtning för kropp & sinne, så du kan fortsätta vara den bästa versionen av dig själv resten av dagen. Passar alla oavsett konditionsnivå och ålder.

SOMMARYOGA

Vår sköna sommaryoga består av medicinsk yoga, men kan även innehålla inslag av Qigong och Tai chi. Övningarna varierar stående, sittande och liggande. Men kan även anpassas till bara sittande på stol. Detta är ett mjukt och inkännande pass. Största fokus ligger på andningen. Bra komplement till fysisk träning och andra träningsformer, då yogan förstärker de positiva effekterna av den träning eller idrott du håller på med. Du blir starkare, smidigare och mer medveten om dina styrkor och svagheter. Passar alla oavsett konditionsnivå och ålder.